Indgående server / POP3-server
Indgående postserver (POP3): pop3.yousee.dk
Standardport er 995
Brugernavn: Din YouSee-mail (f.eks. jensjensen@youmail.dk)
Adgangskode: Din adgangskode, som du valgte, da du oprettede din YouSee-mail
Der skal sættes et flueben ved ‘Min server kræver godkendelse (SSL).
Udgående server / SMTP-server
Udgående postserver (SMTP): asmtp.yousee.dk
Standardport er 587 – TLS (STARTTLS)
Brugernavn: Din YouSee-mail (f.eks. jensjensen@youmail.dk)
Adgangskode: Din adgangskode, som du valgte, da du oprettede din YouSee-mail
Der skal sættes et flueben ved ‘Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse’. Dette skal markeres i nogle programmer.
IMAP:
Indgående server / IMAP-server
Indgående postserver (IMAP): imap.yousee.dk
Standardport er 995
Brugernavn: Din YouSee-mail (f.eks. jensjensen@youmail.dk)
Adgangskode: Din adgangskode, som du valgte, da du oprettede din YouSee-mail
Der skal sættes et flueben ved ‘Min server kræver godkendelse (SSL).
Udgående server / SMTP-server
Udgående postserver (SMTP): asmtp.yousee.dk
Standardport er 587 – TLS (STARTTLS)
Brugernavn: Din YouSee-mail (f.eks. jensjensen@youmail.dk)
Adgangskode: Din adgangskode, som du valgte, da du oprettede din YouSee-mail
Der skal sættes et flueben ved ‘Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse’. Dette skal markeres i nogle programmer.
Bemærk at ved skifte til IMAP, skal alle konti på PC/MAC/Smartphone skal nyoprettes i dit mailprogram.
YouSee har megen information omkring opsætning til både Tablets og mobiler.
På MitYouSee, kan du flg.:
- Skifte din “Bland Selv” hastighed
- Oprette en ekstra mailadresse (max: 5 stk.)
- Bestille sikkerhedspakken
- Optimere dine Wi-Fi indstillinger
- Se dine vilkår
YouSee´s kundeservice hjælper dig med:
- Problemer med dit bredbånd
- Problemer med Live TV
- Ændre koder på e-mailkonti
YouSee kundeservice, tlf.: 7070 4040
Åbningstider: Hverdage: kl. 08.00-20.00
Weekend/helligdage: kl. 10.00-20.00